Vi använder kakor (cookies) för att ge dig en bättre upplevelse på webben. Genom att besöka vår webbplats accepterar du vårt användande av kakor.

Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Vid eventuella problem med laddning av kontantkort

Om en laddning är godkänd och beloppet tagits ut från ditt konto men inte registrerats på kortet ska du alltid kontakta din mobiloperatör, de hjälper dig att reda ut eventuella fel.
För att kunna hjälpa dig behöver mobiloperatören verifikationsnummer på laddningen.
Du kan se verifiktaionsnumret i kontohistoriken i internetbanken eller få det uppläst i 0454-30 44 00 självbetjäning genom att trycka 12# (senaste transaktionerna). Det syns även på kontoutdraget i uttagsautomaterna.
Tänk på att du ansvarar själv för att rätt telefonnummer anges vid laddningen.

Operatörernas kundtjänster

Telenor
Comviq
Telia
3

Stäng Skriv ut